Bedankt voor je uitstekende post ToolmanJoe - ook goed gepresenteerd. Ik werkte met je foto's en instructies op mijn smartphone als mijn gids en het was gemakkelijk. Ik zag video's van mensen die hun hemelbekleding naar beneden trokken en beschadigden ... jouw aanpak is veel slimmer.
Ik zou misschien een paar opmerkingen willen toevoegen die specifiek zijn voor mijn 2011 EX-L. Bij de microfoon achterin was het hopeloos om met een gereedschap bij de schroeven te komen en mijn vingers alleen konden de plastic clips niet ontcijferen om ze uit elkaar te trekken. Ik boog het draadeinde naar de lichtopening waar mijn handen waren totdat er een kleine klik was en de groene behuizing in beeld kwam, samen met de twee draden die eruit kwamen. Ik betwijfel of ik de draadverbinding heb verbroken, alleen de plastic behuizing van de kabelboom. Toen zag ik een klein lipje dat ik met een kleine schroevendraaier kon indrukken, en voilà, de achterkant van de gemakkelijk toegankelijke kabelboom sprong eraf. Eén gedaan.
Vooraan had ik de doos niet op je foto's. Ik had twee kleine zwarte behuizingen naast elkaar, één de microfoon, één de homelink-uitrusting. Omdat ik geen draadloos heb, heb ik de kabelboom op de microfoon gewoon losgekoppeld - tweede microfoon beneden. Mijn draden waren doelgericht en wit, niet rood. Ik heb geen draadloos of bluetooth, dus geen zorgen over het behouden van een functie in de microfoon. Snel en eenvoudig en omkeerbaar, en geen ANC-tonen meer van mijn aangedreven subwoofer.
Zoals de meeste posters hoor ik geen hoorbaar verschil in het geluid van de motor in de eco-modus, of extra weggeluid, met de ANC uitgeschakeld. Er is geluid, zoals bij elke motor, maar ik kan geen daadwerkelijke verandering bevestigen.
Nogmaals bedankt -