Honda Pilot - Honda Pilot Forums banner
61 - 67 of 67 Posts
Zuid-Californië, Riverside County, ten oosten van Hemet [5S15]
Rouse Truck Trail
25 mijl

Gemakkelijke truck trail met een paar sporen die een zorgvuldige plaatsing van de wielen vereisen. Dit is onze tweede OHV-trail en ik geniet echt van de mogelijkheden van de TS. In juli de trails in Big Bear, CA, bekijken.

Onze oude hond keurt het goed.

Discussion starter · #62 ·
Zuid-Californië, Riverside County, ten oosten van Hemet [5S15]
Rouse Truck Trail
25 mijl

Gemakkelijke truck trail met enkele geulde plekken die een zorgvuldige plaatsing van de wielen vereisen. Dit is onze tweede OHV-trail en ik geniet echt van de mogelijkheden van de TS. Ik bekijk in juli de trails in Big Bear, CA.

Onze oude hond keurt het goed.

View attachment 184085 View attachment 184086 View attachment 184087 View attachment 184088 View attachment 184089
Prachtige trails. Ik ben in Apple Valley.

1/20/2025
Juniper Flats OHV Route, 10,7 mijl pad
Zuid-Californië

Geniet ervan!

Over het algemeen een erg leuk parcours. Sommige secties waren matig steil (zowel omhoog als omlaag), sommige secties waren rotsachtig genoeg met grote rotsen om de bodem te schrapen, maar niets dat een Trailsport niet aankon met een kleine Honda AWD als je je lijn goed koos. Enkele lichte krassen langs de zijkanten van borstels in smalle secties, en haar eerste krassen onder de rotsen. Ze at vandaag ook een gigantische rolstruik. Ze werd vies en ging hierna meteen naar de wasstraat.

Ter info, dat was ik gewoon die hallo zwaaide om 1:33. Hij was slechts een van de drie voertuigen die op het pad passeerden.
Ziet er geweldig uit!!!

Discussion starter · #66 ·
Cool! Hoe zijn de paden daar? Veel open ruimtes daar. Ik ging vroeger lang geleden ten noorden van u schieten in Owl Canyon, Barstow. Misschien moet ik dat gebied weer eens bekijken.
Nou, er zijn een heleboel paden ten zuiden van mij als je eenmaal Big Bear in het zuidoosten en de San Bernardino-bergen in het zuidwesten bereikt, zowel om te wandelen als om te off-roaden. En er zijn genoeg gebieden om te schieten ten westen van I-15. Ik heb gisteren ongeveer 5 uur besteed aan het doen van precies dat. Het was geweldig.

61 - 67 of 67 Posts