Honda Pilot - Honda Pilot Forums banner
41 - 60 of 67 Posts
Eerste keer dat ik hier post…. Bedankt allemaal voor de inspiratie en informatie!

25 trailsport
Yakima HD dwarsbalken/timberline towers
1up heavy duty rek met 7 inch trekhaakverlenger die volledige achterklepbediening mogelijk maakt wanneer het rek verticaal is opgevouwen.

Overweeg een lift van 1,5 inch, maar wil eerst zien hoe hij het op het strand doet.

Eerste Honda sinds een 04' Element - zoveel vergelijkbare ontwerpelementen 20 jaar later - blij om terug te zijn!

View attachment 181383 View attachment 181382
Erg mooi uitziend voertuig. Mooie zwart-wit beslissing over deze. :)

Zondag, leuke dag. Ik heb een trail bewandeld, en nadat ik ermee klaar was, dacht ik dat het een goede uitdaging zou zijn voor de Pilot, dus toen reed ik de trail. Er waren een paar erg steile hellingen en dalingen, ik heb nog geen apparaat dat meet, maar ik zou zeggen dat het een goede helling van 45-50 graden was en gemakkelijk een daling van 65 graden, zo niet meer. Het was alsof de achtbaan recht naar beneden wees - ik dacht dat ze gewoon zou glijden, maar de remmen hielden haar tegen. Ze kan dit verrassend goed aan.

Maar ik probeerde een erg grote modderpoel over te steken (groot genoeg voor 2 rijen van 3 Trailsports achter elkaar). Het probleem was de modder op de bodem van die poel, niet de poel zelf. En hoewel ik in de trailmodus zat, vond de TS dat niet zo leuk, en nu weten we precies waarom er geen modderstand is. Ze had absoluut geen grip op de banden, en ik had geluk dat ik achteruit kon rijden omdat ik voelde dat ze vast kwam te zitten. Ik ben al eerder met haar vast komen te zitten in het zand, en ik weet dat als je de eerste keer achteruit niet goed doet, je daarna misschien nergens meer komt. Ik dacht dat ik vast zou komen te zitten, maar ik kwam er bij de eerste keer achteruit uit. Doorwaad geen modderpoel met deze standaard all-terrain banden. Steile rotsachtige trails? Kinderspel. Stevige rotsachtige rivierbodems en dergelijke? Geen probleem. Zand op het strand? Verrassend goed als je de vaart erin houdt. Sneeuw? Blijkbaar best goed zoals hierboven te zien is, heb het zelf nog niet geprobeerd. Modder? Ze houdt er NIET van. Ze heeft een lift nodig en veel agressievere en diepere profielmodderbanden voor zulke obstakels.

Beste foto's van de dag vanaf de top van Marshall's Peak (hoogte 4006 ft):

View attachment 181413

View attachment 181412

Paragliders lanceren hun paraglides vanaf deze plek, en er waren er ongeveer 6 in de lucht in de buurt.
Modderpoelen waar je de bodem niet kunt zien, kunnen een probleem zijn voor ELK voertuig, ongeacht banden, bodemvrijheid, enz.

Image

Image

Image

Ik heb mijn Trailsport nu iets minder dan een week, maar de Spring Break gaf ons de gelegenheid om een serviceweg in Carson National Forest, NM, uit te proberen. Er waren af en toe modderige/besneeuwde plekken, samen met een paar scherpe bochten en richels. Kwam terecht in een stuk winterwonderland en liet de kinderen/hond uit om te spelen. Mijn man was dol op de off-road handling - zo solide. Dit zou enger zijn geweest in de oude 2009 Outback. De afdalingscontrole op de terugweg was uitstekend. Ik ben er dol op hoe veelzijdig dit voertuig is - rijdt goed in de stad en is ook comfortabel voor roadtrips.

P.S. Mijn man gebruikte Onyx Off-road om de serviceweg te vinden, die ook aansluit op een off-road trail-head.

Attachments

Hoewel het niet echt een off-road uitdaging is voor iets anders dan een smart car, heeft mijn Pilot onlangs wel wat vuil geraakt. Het gaf me de gelegenheid om wat nieuwe camera-apparatuur uit te proberen en het zag eruit als een goede achtergrond. Ik probeer nog steeds mijn fotografievaardigheden te verbeteren met verschillende hoeken en dergelijke.

Had de mijne pas een paar maanden, maar ik ben naar een offroad park in Wisconsin geweest waar ik zeker de grenzen heb verlegd en onder de indruk was. Helaas geen foto's van de echte actie gemaakt, omdat ik aan het rijden was en er alleen was. Anders zal ik hem zeker bezig houden met Trailsport-dingen terwijl ik rond Minnesota verken. View attachment 180736
View attachment 180735
View attachment 180737
View attachment 180734
View attachment 180733
View attachment 180732
Hoe deed ze het met het slepen van de boot? Ik heb erover nagedacht om de trekhaak te nemen om me te helpen 4,5k lbs langs de oostkust te verplaatsen, maar ik ben bang dat het serieuze slijtage aan het voertuig zal veroorzaken. Ik weet niet zeker wat het gewicht van de boot is, maar merkte je een verminderde prestatie of eerdere onderhoudsvereisten?

Hoe deed ze het met het slepen van de boot? Ik heb erover nagedacht om de trekhaak te nemen om me te helpen 4,5k lbs langs de oostkust te verplaatsen, maar ik ben bang dat het de auto ernstig zal beschadigen. Ik weet niet zeker hoeveel de boot weegt, maar merkte je een verminderde prestatie of eerdere onderhoudsvereisten?
Mijn opstelling is 3k en sleepte goed. De sleepmodus houdt de transmissievloeistof in de juiste versnelling. Geen gesleep. Voor incidenteel gebruik van 4500 lbs denk ik dat het oké is. Je zult het voelen, maar laat haar eten. Zorg er zeker voor dat je de transmissievloeistof volgens schema of eerder ververst.

• Like
Reactions: mrmike7189
Hoewel het geen grote off-road uitdaging is voor iets anders dan een kleine auto, heeft mijn Pilot onlangs wat vuil geraakt. Het gaf me de gelegenheid om wat nieuwe camera-apparatuur uit te proberen en het zag eruit als een goede achtergrond. Ik probeer nog steeds mijn fotografie te verbeteren met verschillende hoeken en dergelijke. View attachment 182580 View attachment 182581 View attachment 182582
Ziet er goed uit, Pilot en solide foto's!

Ik betaal de rekeningen van mijn familie als fulltime fotograaf en ik zal je vertellen wat - een iets donkerdere achtergrond en autoklanten zouden die 3e foto opslokken. Fantastische compositie.

Eerste kampeertrip van het seizoen en de eerste met de 25 trailsport. Een rondreis van 250 mijl, gemiddeld 16 mpg, van zuidoostelijk Pennsylvania naar zuidelijk Delaware is echter vrij vlak. Aanhanger waarschijnlijk iets meer dan 2000 lb, 2 volwassenen, 2 kinderen en een gebruikelijke hoeveelheid spullen. Had eerlijk gezegd minder verwacht!

Hoewel het geen grote off-road uitdaging is voor iets anders dan een smart car, heeft mijn Pilot onlangs wat vuil geraakt. Het gaf me de gelegenheid om wat nieuwe camera-apparatuur uit te proberen en het zag eruit als een goede achtergrond. Ik probeer nog steeds mijn fotografie te verbeteren met verschillende hoeken en dergelijke. View attachment 182580 View attachment 182581 View attachment 182582
Erg mooi. De eerste foto heeft een geweldige compositie en kleur (het zwart-wit voertuig tegen de monochrome achtergrond, met slechts een vleugje groen). Wees echter altijd bewust van de schijnbaar onbelangrijke achtergrond. Het lijkt erop dat je je voertuig van een boom hebt geplukt in plaats van van een autodealer... vandaar de stengel die uit het dak groeit. :) Mooi uitziend voertuig.

Eerste kampeertrip van het seizoen en de eerste met de 25 trailsport. Een rondreis van 250 mijl, gemiddeld 16 mpg, van zuidoostelijk Pennsylvania naar zuidelijk Delaware is echter vrij vlak. Aanhanger waarschijnlijk iets meer dan 2000 lb, 2 volwassenen, 2 kinderen en een gebruikelijke hoeveelheid spullen. Had eerlijk gezegd minder verwacht!
View attachment 182809
Gelukkige kinderen! Americana!!!

1/20/2025
Juniper Flats OHV Route, 10,7 mijl parcours
Zuid-Californië

Geniet ervan!

Over het algemeen een erg leuk parcours. Sommige secties waren matig steil (zowel omhoog als omlaag), sommige secties waren rotsachtig genoeg met grote rotsen om de bodem te schrapen, maar niets dat een Trailsport niet aankon met een beetje Honda AWD als je je lijn goed koos. Enkele lichte krassen langs de zijkanten van borstels in smalle secties, en haar eerste krassen op rotsen eronder. Ze at vandaag ook een gigantische kogelstruik. Ze werd vies en ging hierna direct naar de wasstraat.

Ter info, dat was ik gewoon die hallo zwaaide om 1:33. Hij was slechts een van de drie voertuigen die op het pad passeerden.
Die Jeep Wrangler-bestuurder moet wel even achterom hebben gekeken 😁
Een Honda Pilot? .......huh, ik zie er niet veel van op paden waar ik kom! (y)

Hallo allemaal, verlaagt iemand van jullie de bandenspanning offroad, bijvoorbeeld op grindwegen in bos- en nationale parken, voor een comfortabelere rit? Zo ja, welke spanningen gebruiken jullie?

Black Mountain Truck Trail
Banning/Idyllwild, Zuid-Californië

300 mijl op de kilometerteller, dit voertuig is voor het eerst in de modder. Zeer gemakkelijke bergroute van 20 mijl met mooie uitzichten. Presteerde zoals verwacht, ben echt dol op de banden-wielcombinatie op dit voertuig. Ik ben op zoek naar een oplossing om de motortemperaturen tijdens het rijden te bekijken.

Pizza/bier in de stad Idyllwild om een geweldige middag af te sluiten.

Black Mountain Truck Trail
Banning/Idyllwild, Zuid-Californië

300 mijl op de kilometerteller, dit is de eerste keer van dit voertuig in de modder. Zeer gemakkelijke bergweg van 20 mijl met mooie uitzichten. Presteerde zoals verwacht, ben echt dol op de banden-wielcombinatie op dit voertuig. Ik ben op zoek naar een oplossing om de motortemperaturen tijdens het rijden te bekijken.

Pizza/bier in de stad Idyllwild om een geweldige middag af te sluiten.

View attachment 183985
Ik gebruik een Scan Gauge III voor temperaturen en andere dingen die het bewaakt. Hieronder staat een link naar de write-up die ik er in 2023 over heb gedaan.

https://www.piloteers.org/threads/scangauge-iii-digital-gauge-cluster.183483/#replies

41 - 60 of 67 Posts