Ik heb een 2016 Elite en heb de afgelopen maanden problemen met de automatische motor-stationair-uitschakeling. De motor schakelt normaal uit als ik stop, wanneer ik het systeem heb ingeschakeld. De problemen beginnen wanneer ik mijn voet van de rem haal en verwacht dat de motor weer start. Wat consequent (hoewel niet altijd) gebeurt, is dat wanneer ik mijn voet van de rem haal, de motor uitschakelt, zichzelf in de parkeerstand zet en ik problemen heb om de motor weer te starten. Er verschijnen ook een aantal waarschuwingsberichten op de middenconsole. Dingen als Collision Mitigation Braking System, Road Departure Mitigation, Brake System waarschuwingen beginnen te verschijnen. Soms kan ik de motor binnen 30 seconden weer starten. Soms duurt het meer dan een minuut. Het lijkt/klinkt bijna alsof de batterij ook leeg is (maakt dat klikgeluid en de toerenteller schommelt rond nul). Wanneer ik het systeem uitschakel, wat ik vrijwel elke keer doe als ik nu in de auto rijd, werkt alles prima. De dealer heeft niets gevonden toen ze een diagnose uitvoerden, dus ik ben ten einde raad. Heeft iemand anders een vergelijkbaar probleem? Zo ja, hoe is het opgelost?