Honda Pilot - Honda Pilot Forums banner

Nieuwe 18” HPD wieloptie (ongeconfirmeerd)

4.8K views 20 replies 9 participants last post by  3GRich  
#1 · (Edited)
Zag gisteravond een bericht op Reddit en een man had een rode TrailSport met glanzend zwarte HPD-wielen. Die zijn in feite gewoon gemodificeerde TS-wielen. Ik dacht dat hij ze had gespoten, maar hij zei dat ze zo waren geleverd. Het lijkt er dus op dat ze een optie voor glanzend zwarte HPD-wielen hebben toegevoegd, zonder de gepolijste zilveren rand. Ze zien er naar mijn mening zoveel beter uit.

Ik had de mijne bijna gespoten, omdat ik de gepolijste rand niet mooi vond. Uiteindelijk heb ik gewoon de Ridgeline HPD-wielen gekocht, omdat ik die mooier vond. Maar het is fijn om te zien dat ze andere opties toevoegen. Ik neem aan dat er ook een glanzend bronzen versie zonder de rand komt.

Attachments

#17 ·
Zag gisteravond een bericht op Reddit en een man had een rode TrailSport met glanzend zwarte HPD-wielen. Die in feite gewoon gemodificeerde TS-wielen zijn. Ik dacht dat hij ze had geverfd, maar hij zei dat ze zo kwamen. Het lijkt er dus op dat ze een glanzend zwarte HPD-wielenoptie hebben toegevoegd, zonder de gepolijste zilveren lip. Ze zien er IMO zoveel beter uit.

Ik had de mijne bijna geverfd, omdat ik de gepolijste lip niet mooi vond. Uiteindelijk heb ik gewoon de Ridgeline HPD-wielen gekocht, omdat ik ze mooier vond. Maar het is fijn om te zien dat ze andere opties toevoegen. Ik neem aan dat er ook een glanzend bronzen versie zonder de lip komt.

Hier is een link naar de wielen, maar de foto in de advertentie is van de oude.

[ View attachment 179682
Heeft iemand bevestigd dat de gepolijste lip weg is voor de 18 inch wielen? Ik heb net geprobeerd College Hills te bellen en ze zeiden dat hij nog steeds de gepolijste lip heeft. Is er een ander onderdeelnummer? Bedankt

#18 ·
Is er iemand die bevestigd heeft dat de gepolijste lip voor de 18's weg is? Ik heb net geprobeerd College Hills te bellen en ze zeiden dat hij nog steeds gepolijst is. Is er een ander onderdeelnummer? Bedankt
Sorry, ik kan het niet 100% bevestigen. Elke keer als ik ernaar zocht, waren de foto's met de oude gepolijste lip. Wie weet of deze persoon zich vergiste en de dealer ze kon hebben geverfd en de prijs kon hebben verhoogd? Ik heb geen idee.
Image

#20 ·
Hmm misschien met dat bepaalde zwarte HPD-pakket. Bedankt!
Ik ben niet zeker. Er is alleen Black HPD en Black HPD+. Bronze HPD en Bronze HPD+. Hij heeft de Black, niet de Black+ van wat ik kan zien. Black + kwam met de grotere spatbordverbreders en sticker.

Daarom vraag ik me af of de dealer dit niet heeft aangesloten? Ik bedoel, het is nog steeds mogelijk dat ze ze nu effen glanzend maken. Maar ik kan er geen bewijs van leveren. Anders dan wat deze persoon zei. Maar Honda heeft later verschillende versies van de Pilot HPD 20" wielen gemaakt. Dus alles is mogelijk.