Dus mijn 2006 pilot begon startproblemen te krijgen. Ik ben geen monteur, maar kan wel YouTube kijken om te leren. Ik heb de startmotor vervangen en ontdekte dat het de contactschakelaar is. Mijn vraag is: ik kan de sleutel zonder problemen omdraaien, dat is niet het probleem, maar als ik hem omdraai om te starten, gebeurt er niets. Is dit het eindstuk van de contactschakelaar dat het circuit naar de zekeringkast creëert die de stroom levert, of iets in het contact bij het omdraaien van de sleutel dat dit veroorzaakt? Of hoe kan ik bepalen welk onderdeel het slechte onderdeel is in de contactschakelaar?
Mijn grootste zorg en wat ik niet kan, is het herprogrammeren of opnieuw coderen van sloten. Ik heb video's gezien over het vervangen van de contactschakelaar en het is vrij eenvoudig. Ik heb ook een video gezien over hoe je het vergrendelingsmechanisme van de contactschakelaar kunt verwijderen en dacht dat ik in het ergste geval de nieuwe verwijder en de oude erin zet om dezelfde sleutels te behouden. Dus ik probeer te bedenken wat ik kan doen om die stap volledig te vermijden.
Ben ik gek?
contactschakelaar vervanging:
verwijdering van het contactslot:
Mijn grootste zorg en wat ik niet kan, is het herprogrammeren of opnieuw coderen van sloten. Ik heb video's gezien over het vervangen van de contactschakelaar en het is vrij eenvoudig. Ik heb ook een video gezien over hoe je het vergrendelingsmechanisme van de contactschakelaar kunt verwijderen en dacht dat ik in het ergste geval de nieuwe verwijder en de oude erin zet om dezelfde sleutels te behouden. Dus ik probeer te bedenken wat ik kan doen om die stap volledig te vermijden.
Ben ik gek?
contactschakelaar vervanging:
verwijdering van het contactslot: