Honda Pilot - Honda Pilot Forums banner

Opties voor de organizer van de middenconsole

11K views 8 replies 3 participants last post by  BMPeter  
#1 ·
Ik heb gezocht op Amazon, eBay en Google in het algemeen naar middenconsole organizers en/of bakken, en dit type 6-kubus verdeler is het enige dat ik tegenkom voor de 3e generatie Pilot...

https://www.amazon.ca/Vehicle-OCD-2016-2019-Ridgeline-2017-2019/dp/B01KI7RU16/

Is dat serieus alles wat er is? Ik hoopte op iets functioneler, zoals een (grotere en beter ontworpen) vervangende bak voor de kleine fabrieksbak die niet bijzonder nuttig is.

Maar zoals ik al opmerkte, de 6-kubus stijl verdelers is alles wat ik kan vinden (van verschillende leveranciers). Ik vind deze niet bijzonder nuttig of aantrekkelijk, omdat de 6 verdeelde secties er te klein en inflexibel uitzien voor praktische opslag.

Zijn er nog andere/betere opties?

Proost!

#2 ·
Gezocht naar hetzelfde antwoord, dit is alles wat ik heb gevonden van Ridgeline-gebruikers

#6 ·
Ik heb vanmorgen ook dezelfde besteld. Zou maandag moeten aankomen. Ziet eruit als de beste optie die voor mij beschikbaar is.

Ik heb de verschillende bakken en organizers die verkrijgbaar zijn bij Home Depot, Canadian Tire en een paar andere plaatsen doorzocht en ter plekke niets beters gezien. Het enige dat in de buurt kwam en eruitzag als een potentiële oplossing, was een keukenlade-organizer voor messen en vorken - hij was erg mooi gemaakt met rubberen inzetstukken etc., maar was slechts ongeveer 2" hoog, dus zou de diepe console niet echt in veel betere bruikbare ruimte verdelen, alleen de bodem.

#7 ·
Ik heb mijn middenconsole-organizer van minder dan $3,00 ontvangen, waarvoor ik een link heb geplaatst in mijn antwoord #5 hierboven. Ik heb degene verwijderd die ik had gekocht toen ik de Pilot voor het eerst kreeg, namelijk de grote met 6 compartimenten, zoals gelinkt in post #1. Ik vond de zes compartimenten wel leuk, maar de stukken zitten niet zo vast dat ze niet buigen, en ik gooide er eigenlijk steeds meer spullen in die ik echt niet nodig had.

Het kleinere, uit één stuk bestaande exemplaar dat ik heb gekregen, is veel beter voor mijn behoeften. Het heeft een groot voorvak om een notitieboek, pennen, een pillendoos en een paar andere items in te stoppen. De andere compartimenten zijn wat klein, maar ik heb een LED-zaklamp in één, een munthouder en een rol hondenpoepzakjes in een ander groter compartiment (onze Duitse Herder-mix is zo ongeveer een permanente passagier in de auto, dus ik zorg er altijd voor dat ik iets heb om achter haar op te ruimen als ik met haar ga wandelen), en een paar andere items in de andere compartimenten.

De fabrieksschuiflade is hoog genoeg om nog te schuiven, de voorkant van de consolebox heeft een uitsparing waardoor de voedingskabel aangesloten kan blijven op de USB-poort in de console, het consolelicht brandt nog steeds, en de box is klein genoeg om een paar grotere items ernaast en in de console op te bergen. Items zoals een paar zakken hondenkoekjes en een groter notitieboek waarin ik mijn tankbeurten bijhoud. Ik vind het beter dan het flexibele exemplaar met 6 compartimenten en voor minder dan $3,00 vind ik het ECHT leuk!

#8 ·
Mijn bar caddy is vandaag aangekomen... hij is perfect! Heeft genoeg veelzijdigheid met de 3 verschillende compartimentgroottes, plus het feit dat hij ongeveer 2" smaller is dan de console zelf, laat een mooie langere ruimte over voor dingen als raamschrapers, grote zaklamp, etc.