Honda Pilot - Honda Pilot Forums banner
41 - 45 of 45 Posts
Zeker, tijdens je reizen door die "grote staat" TX, moet je wel in de buurt komen van een Honda-dealer waar je een kan VTM-4 vloeistof kunt halen?
Als ik het nodig had. Omdat er geen bewezen betrouwbare vervanging is. Misschien zal Dale er een testen ten behoeve van de Piloteer-gemeenschap.

Ik heb 238.000 mijl met mijn Pilot 1e generatie gereden. Ik gebruik altijd Honda-vloeistoffen en synthetische motorolie. Ik volg het aanbevolen verversingsinterval in de handleiding of eerder als ik een snelle roadtrip in de zomerhitte heb gedaan.
Geen problemen met de motor, transmissie of VTM.

Ik ga blijkbaar een beetje uit op een tak en aangezien in de Filippijnen achterdifferentieel VTM-4 spec vloeistof nergens hier verkrijgbaar is en ongelooflijk duur is om te importeren, namelijk $ 202 per gallon, ga ik de Duitse Liqui Moly proberen en 3 L bestellen om gratis verzending te krijgen, wat de site van Amazon specifiek aangeeft voor mijn 2007 Pilot EXL 4WD achterdifferentieel, aangezien deze een capaciteit van 2,6 L heeft. Geen gevlam, want ik had extreem beperkte keuzes en het heeft 65.000 mijl erop en ik zal als een havik luisteren en het grondig testen op bochtige, steile bergwegen. Was een zeer moeilijke beslissing, na 2 dagen winkelen en het onderzoeken van een aantal alternatieven... het is een uitstekend product en voldoet aan veel specificaties in de buurt van Honda's bijna mysterieuze VTM-4 vloeistof.

Dit maakt dat ik verschillende soorten wrijvingstests ermee wil doen als ik toegang zou hebben tot een machinefabriek en vrienden, samen met chemische analyse en een blank metalen (cupon) regenblootstellingstest gedurende een maand, want dat is de realiteit wat betreft anti-corrosiepakketten. Wat een goede testomgeving hier betreft, kan de regen hier behoorlijk zuur zijn en dieselrook is matig tot slecht, afhankelijk van het weerpatroon en zoute lucht is redelijk matig, op slechts een paar kilometer van de Stille Oceaan in het oosten en ongeveer 14 kilometer hemelsbreed van de andere kant van dit grote eiland.

41 - 45 of 45 Posts