Honda Pilot - Honda Pilot Forums banner

Uitbreiding voor de 2e rij om te kamperen/slapen

13K views 10 replies 7 participants last post by  MysterE  
#1 ·
Ik worstel om de juiste bewoordingen te vinden om te beschrijven wat ik zoek, maar ik zag een foto van een bedrijf dat een luchtmatras op maat maakt voor de Pilot, die twee opblaasbare 'dozen' heeft die ze 'basisverlengingen' noemen en die de ruimte achter de voorstoelen opvullen, zodat je achterin een langere/grotere slaapruimte hebt. (zie foto hieronder).
Ik heb al het slaapmatje dat ik nodig heb, dus ik ben niet geïnteresseerd om $224 uit te geven aan een andere matras en ze verkopen ze niet apart.
LunoLife
Ik vroeg me gewoon af of iemand iets heeft gezien dat hetzelfde zou doen dat al bestaat, of ideeën heeft over hoe ik iets zou kunnen maken dat dit doet. Ik gebruik nooit mijn achterstoelen (geen van allen), en gebruik mijn pilot om mijn muziekinstrumenten te vervoeren, dus idealiter zou iets stijfs en niet-prikbaar het beste zijn. En iets waar ik nog steeds dingen onder het verlengde platform kan opbergen.
Ik heb een paar ideeën, maar wilde zien of er al iets is en/of de ideeën van andere mensen zien voordat ik met mijn bouw begin.
Proost!
137969

#3 ·
Multiplex.. op maat gesneden
2x2 hout op lengte voor de poten...

Leuk! Ik zal waarschijnlijk zoiets doen, maar ik moet de volledige laadruimte behouden en er maar af en toe in slapen na een late show waar ik nog steeds mijn muziekinstrumenten in kan hebben en alles kan verschuiven zodat ik ernaast kan passen, dus een half platform zoals dat werkt niet voor mij. Ik zou gewoon een platform voor de 2e rij kunnen bouwen om dat gebied op te vullen, maar hoopte op iets dat opvouwbaar of gemakkelijk te verwijderen en op te bergen is wanneer dat nodig is.
De afbeelding hieronder toont mijn huidige opstelling met volledig tapijt aan de achterkant dat met klittenband is bevestigd en verwijderbaar is.
Bedankt voor het delen van zo'n gaaf idee en video!
Proost
137971

#4 ·
Misschien kunt u proberen een paar plastic opbergdozen te vinden die in de voetenruimtes passen en overeenkomen met de hoogte van de neergeklapte rugleuning. Dat deed ik in de Nissan Xterra die ik had voordat ik de Pilot kreeg. Zet er een aan elke kant en het zou moeten werken, als je de juiste maat kunt vinden. Misschien heb je een beetje een opening in het midden, of misschien zou iets anders daar in passen. In de Xterra was de Rubbermaid Action Packer in de kleinste maat een perfecte pasvorm, bijna alsof hij ervoor gemaakt was. In de Pilot zou je waarschijnlijk iets kleiner nodig hebben. Het extra voordeel is dat deze dozen kunnen helpen bij het organiseren van je spullen.

#5 · (Edited)

of.... de multiplex suggestie eerder... snijd het multiplex in 2 of 3 secties en gebruik scharnieren om ze te laten vouwen, ook scharnieren op de "poten"

Image

Geniet van mijn mock-up - geweldige artistieke vaardigheden

(pijlen tonen de richtingen van "vouw"-leeftijd)

Image

#8 ·
Ik worstel met het vinden van de juiste bewoordingen om te beschrijven wat ik zoek, maar ik zag een foto van een bedrijf dat een luchtmatras op maat maakt voor de Pilot, die twee opblaasbare 'dozen' heeft die ze 'basisverlengingen' noemen, die de ruimte achter de voorstoelen opvullen, zodat je achterin een langere/grotere slaapruimte hebt. (zie foto hieronder).
Ik heb al het slaapmatras dat ik nodig heb, dus ik ben niet geïnteresseerd in het uitgeven van $224 aan een andere matras en ze verkopen ze niet apart.
LunoLife
Ik vroeg me gewoon af of iemand iets heeft gezien dat hetzelfde zou doen en dat al bestaat, of dat iemand ideeën heeft over hoe ik iets zou kunnen maken dat dit zou doen. Ik gebruik nooit mijn achterstoelen (geen van allen), en gebruik mijn pilot om mijn muziekinstrumenten te vervoeren, dus idealiter zou iets stijfs en niet-prikbaar het beste zijn. En iets waar ik nog steeds dingen onder het verlengde platform zou kunnen opbergen.
Ik heb een paar ideeën, maar wilde zien of er al iets is en/of de ideeën van andere mensen zien voordat ik met mijn bouw begin.
Proost!
View attachment 137969
Ik heb de mijne op maat laten maken in Florence, Massachusetts
Heb een volledig bedplatform met diepe hoekopslag en een uitschuifbare tafel voor de campingkachel, ik hoefde geen van de stoelen te verwijderen

Attachments

#9 ·
Ik worstel met het vinden van de juiste bewoordingen om te beschrijven wat ik zoek, maar ik zag een foto van een bedrijf dat een luchtmatras op maat maakt voor de Pilot, die twee opblaasbare 'dozen' heeft die ze 'basisverlengingen' noemen en die de ruimte achter de voorstoelen opvullen, zodat je achterin een langere/grotere slaapruimte hebt. (zie foto hieronder).
Ik heb al het slaapmatras dat ik nodig heb, dus ik ben niet geïnteresseerd in het uitgeven van $224 aan een andere matras en ze verkopen ze niet apart.
LunoLife
Ik vroeg me gewoon af of iemand iets heeft gezien dat dezelfde taak zou doen en dat er al is, of dat iemand ideeën heeft over hoe ik iets zou kunnen maken dat dit zou doen. Ik gebruik nooit mijn achterstoelen (geen enkele), en gebruik mijn pilot om mijn muziekinstrumenten te vervoeren, dus idealiter zou iets stijfs en niet-prikbaar het beste zijn. En iets waar ik nog steeds dingen onder het verlengde platform zou kunnen opbergen.
Proost!
View attachment 137969
Het bouwen van een laag platform met telescopische ladders en je zit gebakken

Attachments

#10 ·
Mooi. (y)

Is dat een gecombineerde ladegreep / flesopener die ik zie? :)

Image