Het zou waarschijnlijk een goed idee zijn om de batterij te laten testen in een auto-onderdelenwinkel, gewoon om dat snel uit te sluiten, maar... (als uw batterij wordt getest en volgens hun apparatuur defect is, zou ik aanraden om een vervanging te halen bij Costco, ze verkopen meestal Duracells, ik geloof dat de groepsgrootte voor de pilot $ 85-100 is of een Everstart van Walmart, heb er vorig jaar een gekregen en het was ongeveer $ 87. Ik zou Duralast-batterijen niet meer aanbevelen, de prijsstijgingen maakten ze onconcurrerend ten opzichte van mijn vorige twee opties.)
Hoe dan ook, van wat u beschrijft, is het hoogstwaarschijnlijk (ik durf te wedden) de startmotor of het startrelais. In mijn ervaring is het meestal het relais dat defect raakt in plaats van dat de startmotorborstels zo versleten zijn (of ernstige corrosie hebben). Hoe dan ook, een nieuwe of gereviseerde startmotor (een assy wordt ook geleverd met het relais) is vrij goedkoop en zou het probleem hoe dan ook moeten oplossen. Je kunt een nieuwe AcDelco-startmotor assy krijgen voor ongeveer $ 125 en een gereviseerde Denso voor ongeveer $ 111 na core... de keuze is aan jou, de startmotoren zijn serieus vrij eenvoudig te vervangen. Zelfs als je niet zo zeker bent, zouden mensen met basisvaardigheden je kunnen helpen en je geld kunnen besparen bij een winkel of dealer.
Ac Delco startmotor assy (nieuw)
Denso startmotor assy (gereviseerd)
Bekijk deze video (ruwe vervangingsgids)
Succes