Deze peiling is ALLEEN voor personen van wie de brandstofinjectoren zijn vervangen. Ik probeer te bepalen of er een verband is tussen VCM-bewerkingen, en ook of de kwaliteit van de benzine kan bijdragen aan de storingen van de injector. Honda's standpunt is dat het gaat om problemen met de productie van deeltjesverontreiniging van zijn onderaannemer die ervoor zorgen dat deze injectoren defect raken. Ik kan niet geloven dat ze na 3 jaar nog steeds geen productieprobleem hebben opgelost met de modellen uit 2019 die nu defect raken. Het is mijn mening dat er iets anders aan de hand is met deze Earth Dream-motoren met directe injectie. Kunnen VCM-bewerkingen olienevel veroorzaken in de gedeactiveerde cilinders, die vervolgens het injectoroppervlak verontreinigen, waardoor mogelijk koolstofdeeltjesresten zich ophopen die vervolgens op de injector bakken en zo het sproeipatroon verstoren? Ik weet dat dat echt vergezocht is.
Voeg een bericht toe met eventuele aanvullende informatie van uw reparatiebon. Zoals: DTC-codes, misfire in Bank 1 of Bank 2, misfire in een bepaalde cilinder.
Voorbeelden:
DTC
P0430 (efficiëntie van het katalysatorsysteem van de voorste bank onder de drempelwaarde [bank 2])
P030X (misfire) Waarbij 'X' het cilinder nummer is
P219A (variatie lucht-brandstofverhouding van cilinder [bank 1, achterste bank])
P219B (variatie lucht-brandstofverhouding van cilinder [bank 2, voorste bank])
Ik probeer te bepalen of we actie kunnen ondernemen om het probleem te voorkomen. Of wordt dit gewoon een geldmaker voor Honda buiten de garantie?
www.toptiergas.com
MOD's, maak dit een tijdje een sticky om gegevens te verzamelen. Bedankt
Voeg een bericht toe met eventuele aanvullende informatie van uw reparatiebon. Zoals: DTC-codes, misfire in Bank 1 of Bank 2, misfire in een bepaalde cilinder.
Voorbeelden:
DTC
P0430 (efficiëntie van het katalysatorsysteem van de voorste bank onder de drempelwaarde [bank 2])
P030X (misfire) Waarbij 'X' het cilinder nummer is
P219A (variatie lucht-brandstofverhouding van cilinder [bank 1, achterste bank])
P219B (variatie lucht-brandstofverhouding van cilinder [bank 2, voorste bank])
Ik probeer te bepalen of we actie kunnen ondernemen om het probleem te voorkomen. Of wordt dit gewoon een geldmaker voor Honda buiten de garantie?
TOP TIER™ Gasoline Brands

MOD's, maak dit een tijdje een sticky om gegevens te verzamelen. Bedankt