Honda Pilot - Honda Pilot Forums banner

Nexen banden beoordeling

14K views 6 replies 7 participants last post by  Scott Swanson  
#1 ·
We kochten een 2013 Pilot EX-L 4WD met 38M mijl op de teller. De banden die erbij zaten waren nieuwe NEXEM N FERA RU 5 SUV banden. Nog nooit van gehoord. Ik ben altijd voor Michelins gegaan. Weet iemand iets over deze banden?

Alvast bedankt voor alle inzichten.

#2 ·
Ik wacht op je beoordeling.:31:

#3 ·
We kochten een 2013 Pilot EX-L 4WD met 38M mijl op de teller. De banden die erbij zaten waren nieuwe NEXEM N FERA RU 5 SUV banden. Had er nog nooit van gehoord. Ik ben altijd voor Michelins gegaan. Weet iemand iets over deze banden?
Bedankt bij voorbaat voor alle inzichten.
N'FERA RU5 -Ultra High Performance Asymmetric SUV | Nexen Tire

Een van de goedkoopste banden die voor de Pilot verkrijgbaar zijn.
Bij 38.000 mijl waren de fabrieksbanden waarschijnlijk bijna versleten en besloot de vorige eigenaar of de dealer te bezuinigen op de vervanging.

Ook een van de merken met de laagste kwaliteit: http://www.tirereview.com/wp-content/uploads/ContentBlocks/588822012BrandS_00000056260.pdf

#5 ·
GOEDKOOP merk. Ik heb 2, misschien 3 sets gereden omdat ze goedkoper waren op mijn Nissan. Geweldig in het begin, maar werd snel gevaarlijk. Als je regen hebt, of ander weer, rijd dan voorzichtig. Stel een upgrade voor de winter voor, tenzij TN geen koudeweerproblemen heeft zoals in het noorden.

#6 ·
Ville80, had u de ru5-banden op uw Nissan? Ik weet dat andere Nexen-ontwerpen slecht waren in de regen, maar uit mijn onderzoek blijkt dat dit een nieuw ontwerp is, maar ik kan me vergissen. Hoe dan ook, ik heb ze op dezelfde manier gekregen, de dealer heeft ze erop gezet, ik was niet enthousiast, maar heb ze door 2 hevige regenbuien gehad en ze presteerden geweldig, hoewel ze nieuw zijn, laten we over 12000 mijl kijken.