Voordat ik mijn Pilot kocht, zocht ik op internet en concludeerde ik dat het belangrijkste probleem waar ik op moest letten tijdens mijn proefrit de vibratie was. Fout.
Voor degenen onder u die een nieuwe Pilot willen kopen, hier een tip voor de proefrit:
Niet alleen moet u de radio uitzetten en niet in gesprek gaan om afleiding te voorkomen. Draai de ramen naar beneden! Ga bij draaiende motor een minuut of twee zitten en LUISTER!
Als u een hoge pieptoon hoort, koop die auto dan niet.
Vertel de verkoper/dealer wat u hebt gehoord.
Laat ze niets mooier voorspiegelen door te zeggen dat het normaal is.
Het is niet normaal.
Voor zover ik kan beoordelen, is dit probleem niet verholpen en weigert Honda het aan te pakken.
Als toekomstige kopers zich uitspreken, zal Honda misschien op een dag luisteren en bekende problemen oplossen.
Misschien moet iemand een thread starten met de titel:
Proefrit tips en waar je op moet letten voordat je een Honda Pilot koopt.
Voor degenen onder u die een nieuwe Pilot willen kopen, hier een tip voor de proefrit:
Niet alleen moet u de radio uitzetten en niet in gesprek gaan om afleiding te voorkomen. Draai de ramen naar beneden! Ga bij draaiende motor een minuut of twee zitten en LUISTER!
Als u een hoge pieptoon hoort, koop die auto dan niet.
Vertel de verkoper/dealer wat u hebt gehoord.
Laat ze niets mooier voorspiegelen door te zeggen dat het normaal is.
Het is niet normaal.
Voor zover ik kan beoordelen, is dit probleem niet verholpen en weigert Honda het aan te pakken.
Als toekomstige kopers zich uitspreken, zal Honda misschien op een dag luisteren en bekende problemen oplossen.
Misschien moet iemand een thread starten met de titel:
Proefrit tips en waar je op moet letten voordat je een Honda Pilot koopt.