Honda Pilot - Honda Pilot Forums banner

1 - 20 of 52 Posts

·
Registered
Joined
·
483 Posts
Discussion Starter #1
When are you most on the Honda-Pilot.org site, when you are at work and should be doing your work or while you are at home?

Myself, I am on mostly when I am at work and should be doing something else. :rolleyes: :rolleyes:
 

·
Registered
Joined
·
964 Posts
Only at home. My work keeps pretty strict tabs on our internet activity. Would you believe that people actually surf porn while at work? I don't think they would consider this site 'questionable' but I imagine I could spend 6-7 hours here while I'm supposed to be working.
 

·
Registered
Joined
·
2,388 Posts
It's almost equal, some days more at work, some days more at home. But I'm usually up til very late almost everyday, so, that's when I usually write my follow-ups, like now. Being able to type 70WPM doesn't hurt either. No, I'm not a secretary, but if I can work along side kemo's secretary, Christina, then, I'll consider a career change anyday :D
 

·
Registered
Joined
·
9,190 Posts
98% of the time at home (like RipRocK, reading and responding to posts late into the night) and 2% at work. I work on site at the client's facility and don't feel like I should be "goofing off" on their dime when they are paying me to get the job done... :)

RipRocK: Christina types 78 words per minute... And no, I don't need a male secretary -- you just ain't my type, old buddy!!! :eek: :eek: :D :D
 

·
Registered
Joined
·
2,388 Posts
kemosabe said:
RipRocK: Christina types 78 words per minute... And no, I don't need a male secretary -- you just ain't my type, old buddy!!! :eek: :eek: :D :D
That's because you never seen me in a thong.
 

·
Registered
Joined
·
328 Posts
I work at home, so.........I keep the 2 separate as I'm billing for work, not for hondapilot.org.

I was just thinking yesterday that I so so wish I was being paid/doing work like playing on this website. Sigh...:rolleyes:
 

·
Registered
Joined
·
7,953 Posts
I mostly do it from work....:D
 

·
Registered
Joined
·
2,388 Posts
kemosabe said:
Our honda-pilot.org hidden cameras catch RipRocK in his thong... :eek: :eek: :eek:
OMG, kemo, I was drinking some orange juice just when I saw that and I almost spat it out. That's too funny. I'm still not your type?:D
 

·
Registered
Joined
·
9,190 Posts
RipRocK said:

OMG, kemo, I was drinking some orange juice just when I saw that and I almost spat it out. That's too funny. I'm still not your type?:D
Nah, not yet... maybe if you lose 10 pounds -- then we'll talk... :p
 

·
Registered
Joined
·
725 Posts
I'm a HP.ORG Junkie

I'm on this damn website when I'm at home (which makes my wife nuts) and when I'm at work.

My boss doesn't even give me crap about it, she says it's just nice that I have a "hobby."

This is a great site and there are a bunch of people on this site who I'd really like to meet. Perhaps will have to have a Nat'l PILOT-In one day.


PILOTinginCO
Sagebrush Pearl-EX
 

·
Registered
Joined
·
9,190 Posts
Re: I'm a HP.ORG Junkie

PILOTinginCO said:
I'm on this damn website when I'm at home (which makes my wife nuts) and when I'm at work.

My boss doesn't even give me crap about it, she says it's just nice that I have a "hobby."

This is a great site and there are a bunch of people on this site who I'd really like to meet. Perhaps will have to have a Nat'l PILOT-In one day.


PILOTinginCO
Sagebrush Pearl-EX
Sounds like PILOTinginCO needs to read this thread!!! :4: :17: :D :p
 

·
Registered
Joined
·
483 Posts
Discussion Starter #13
kemosabe said:


Our honda-pilot.org hidden cameras catch RipRocK in his thong... :eek: :eek: :eek:
Looks like Riprock has been working out>:eek: :eek:
 

·
Registered
Joined
·
2,199 Posts
tonyrwc said:
Looks like Riprock has been working out>:eek: :eek:
May I suggest that exercise video "Buns of Steel" ???;)
 

·
Registered
Joined
·
286 Posts
Re: Re: I'm a HP.ORG Junkie

kemosabe said:


Sounds like PILOTinginCO needs to read this thread!!! :4: :17: :D :p
lol that is too funny..you ppl are sick..lol
:16: I actually knew a girl that was forced to go thru therapy for being a PC addict. Was really weird..lol
I actually do not check out the site much at all from work. But family gets pissed when I hang here at nite :(

:11: lol
 

·
Registered
Joined
·
9,190 Posts
RipRocK said:


LOL! You guys are killing me. Oh, btw, my tan line on those buns is coming along very nicely :D
RipRocK: What happened to the Super Hung Member??? :confused: Are you no longer hung like a horse...??? :p
 

·
Registered
Joined
·
286 Posts
hehehe

kemosabe said:


RipRocK: What happened to the Super Hung Member??? :confused: Are you no longer hung like a horse...??? :p
He still hung like a flea..lol
 
1 - 20 of 52 Posts
Top